lørdag den 22. januar 2011

Mig som perleblogger..

Idag er det min dag som Perleblogger hos Karen Klarbæk - et "koncept" som Karen har fundet på, hvorved hun giver en blog som min mulighed for at blive vist frem på hendes blog, og dermed få nogle af hendes læsere til at se hvad jeg er for en..

Der gik et godt stykke tid, inden jeg fik taget mig sammen og sendt mail til Karen om, at jeg meget gerne ville være perleblogger hos hende - selvfølgelig ville jeg da gerne have flere faste læsere af min blog, men jeg syntes alligevel det var et stort skridt at tage.
Jeg syntes fra starten da Karen skrev om hendes ide, at det var/er en genial ide at vise forskellige blogs frem - jeg har set mange spændende nye blogs som jeg måske aldrig ville have fundet frem til selv..

Så tusind tak fordi jeg idag måtte være perleblogger på din blog Karen

Derefter vil jeg sige: velkommen til mit univers til alle jer der kigger ind idag - og I skal være så velkommen til at lægge en kommentar og bare sige "Hej". Jeg håber I syntes jeg laver nogle spændende ting, eller måske gerne vil følge med og se hvad jeg i fremtiden finder på herinde - og til jer der allerede har meldt jer som faste læsere vil jeg også sige tak fordi I følger med - det er dejligt at have jer med med om bord, og læse jeres kommentar (noget som jeg ikke selv er god til at efterlade på de blogs jeg følger - noget jeg må gøre bedre her i det nye år).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails