mandag den 17. januar 2011

Når man ikke er tilfreds:

Fornylig hjembragte gemalen nogle kasser med ringbind - og ja vi kunne godt trænge til lidt fornyelse på vores hylder..
Desværre (ja eller det er jo faktisk godt for miljøet) er det genbrugs ringbind, og den "geniale" designer har valgt at klistre et mærkat på med 5 små linjer til at skrive indholdet af ringbindet på.... hvilket helt sikkert ikke er nok for os, så derfor har jeg lige brugt tiden til, at lave mine egne indholdsfortegnelses oversigter.
Det eneste jeg har brugt er: lineal, saks, limstift, blyant, sort tusch og forskellige farvet papir.
Så nu er det hele meget nemmere at finde, og holde orden på sagerne..

2 kommentarer:

  1. nej hvor smart - det har jeg aldrig tænkt på....jeg tror, at jeg skal i gang med mine ringbind her i weekenden - de er da ikke bare praktiske nu - de er også sjovere at kigge på ;o)

    SvarSlet
  2. Ja nemlig - og når man som os har en hel væg med kedelige ringbind, så er det da sjovere at kigge på dem her :-)
    God fornøjelse...

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails