tirsdag den 12. april 2011

Hey hov det er jo mig...

.. ja jeg må faktisk indrømme at jeg ikke selv havde nået dertil og læst det - det var Sus der ønskede mig tillykke - og endda var så flink at sende mig et link når jeg nu ikke kunne huske hvilke giveaways jeg har deltaget i - mange tak for hjælpen Sus.

Men ja det er helt rigtigt jeg har vundet i en giveaway hos Karen Marie Dehn - så nu er jeg en af de tre heldige som modtager en lækker pose med godter bestående af papir, bånd, pomponer, dejlige dimser og kunstige blomster fra Rie Elise Larsen.
Billedet er lånt fra Karen Marie Dehns blog
Og ihh hvor jeg dog glæder mig - for jeg har slet ikke nogen af hendes ting - selvom jeg har set rigtig fine ting som der rundt her i blogland er blevet lavet af hendes ting..

Så nu skal jeg bare vente på posten :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails