tirsdag den 26. april 2011

Mit hemmelige projekt

Så blev det e-n-d-e-l-i-g tid til, at mit hemmelige projekt skulle videregives som gave - det har godt nok også holdt meget længe da jeg bloggede om det for første gang den 17. januar.

Jeg må desværre indrømme, at jeg faktisk ikke kan huske hvor jeg har set "originalen" henne - for jeg tog bare et billed med iPhonen, og lavede ud fra det min egen udgave - så hvis du ved hvem det er/eller det er dig jeg har lånt ideen fra - så skriv endelig så jeg kan linke/takke/kreditere...

Mit færdige hemmelige projekt:

Ja man skulle måske tror jeg har fået en lille smule for meget at drikke da jeg tog det her billed - men det er slet ikke tilfællet det er såmænd bare ren "jeg skal skynde mig at have et billed inden jeg pakker ind, og jeg tjekker da ikke lige om det er godt nok inden gaven ER pakket ind!"

Gaven blev modtaget med et stort grin - straks skulle pladsen findes hvor billedet skulle hænge, og det tog ikke mange split-sekunder..
Og det var lige sådan en modtagelse jeg havde håbet på - så alt var i den skønneste orden ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails