tirsdag den 19. april 2011

Lidt kreativt her i forårssolen

Vi skulle til fødselsdag her i lørdags, og jeg havde besluttet at noget af gaven skulle være hjemmelavet - det var bare lige at finde ud af hvad det skulle være...

Valget faldt på den lille pung i japansk foldeteknik som jeg også lavede til mig selv og med en DIY til jer.
Denne udgave skulle både være feminin og rå, så derfor blev selve "grund"- stoffet i en blød cowboystof jeg havde liggende som en rest.
Selve "blomsten" er lavet i råsilke - "blomster- bladene" er lavet af en lille stofprøve jeg engang købte på en patchworkmesse i Roskilde hallerne.
Palietterne er syet hele vejen igennem alle lagene og hæftet, men kædestingene kun er på overfladen.

Den blev heldigvis godt modtaget - og det er jo altid dejligt når man har brugt tid på at lave det netop til den person.


Nu vil jeg gå videre med mit næste kreative projekt - det har ligget længe og været næsten færdigt, men nu er tiden kommet og det skal snart gives i gave..





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails