tirsdag den 5. april 2011

Lir til iPhone..

Ja egentlig var det fordi jeg jo lige ville vise den lille "blomst" jeg fik af mine forældre, da de kom forbi for en uge siden, men så kunne jeg ikke lige lade være med at lave lidt sjov med billedet i den nye app som jeg fandt via en eller anden blog - den hedder Instagram og er helt gratis..
Faktisk er det en af de bedre programmer jeg har forsøgt mig med - det er sjovt at putte sine billeder igennem en masse forskellige filtre, og se hvordan udtrykket ændres.

Nå men jeg skulle jo lige vise min "blomst":
Ja altså det er katten som er baggrund - han mente nemlig at når min hånd sådan stak ud i luften var det da helt sikkert fordi den ville nusse ham!!
"Blomsten" er et flot glassmykke til en halskæde - jeg har bare ikke fået taget mig sammen endnu til, at kigge gemmerne igennem og se om jeg har noget sort lædersnor som jeg er overbevist om ville være flot til..

Og så skal I da ikke snydes for mit sjov med billeder:


Jeg tror det er et program som jeg kommer til at bruge rigtig meget - jeg er ret vild med hvordan den har gjort orkidens farve helt skrigende, og mere gennemsigtig end orginalen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails