onsdag den 13. juni 2012

Lidt lir (igen)

Nu har jeg siddet og kigget hele min blog igennem, og en grundig oprydning i mine etiketter for, at finde det indlæg jeg tidligere har skrevet om den ene app - læs lige her

Nå men det var jo en lille omvej til den egentlige grund til, at jeg skriver det her indlæg: jeg har genfundet en app som jeg har haft længe men bare ikke rigtig har brugt. Og så en for mig ny som minder meget om den første.
Jeg har arvet nogle orkider - rent faktisk var der lidt kamp om to af dem, mens de andre tre jeg også tog ellers ville være blevet smidt ud!!!
De to programmer hedder: MagicHour og Instagram
De giver begge mulighed for at lægge forskellige filtre/rammer ind over ens billeder man allerede har gemt eller billeder man tager direkte.
I Instagram har man en profil hvor ens billeder bliver oploadet når man har leget færdig med dem, og så kan man følge med hos hinanden, både hos folk man kender men også bare hos dem som oploader nogle flotte billeder.
MagicHour har jeg ikke brugt så meget endnu, men for begge programmer bliver billederne gemt i iPhonens fotoalbum. Og originalen bliver ikke slettet.

Her er tre af mine billeder - originalen er den første, og så kommer ellers hvad jeg har leget med:






Ved de sidste her har jeg ikke lige fået tilføjet originalen på harddisken, så I må nøjes med dem jeg har leget med.
Og nu hvor jeg har ryddet op i mine etiketter tror jeg det er tid til en pause..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails