lørdag den 16. juni 2012

Mine hylder til alle mine punches

Ja altså egentlig var jeg jo lidt hårdnakket da vi for længe siden var i IKEA - for jeg skulle helt sikkert bare have de billedhylder der var 50cm lange.
Gemalen prøvede ellers at foreslå at vi købte de lange istedet for, og han så skar dem til så de præsis passede imellem rørene til radiatoren, men nej jeg vidste bedre..

Ja det er jo ikke nemt at skrive overstående, jeg er jo ikke meget for at give mig - men han havde jo desværre ret, men det var altså også kun den ene gang at det nogensinde er sket ;) (i hvertilfælle sådan som jeg husker det..)

Den gang købte jeg tre hylder for der var da massere af plads til alle mine punches, og de nye jeg ville få..
Er sikker på, at billedet taler for sig selv - der var 1/5 ledig plads tilbage på den sidste hylde men et par dage efter de var blevet sat op, havde min bror nogle nye med hjem til mig fra USA, og ja så var der ingen plads til nye...
For en uges tid siden var vi så i IKEA igen, og der var der lige en aka Gemalen som straks sagde at vi skulle købe nogle af de lange, så han kunne skære dem op til mig - så nu ligger der fire lange billedhylder og venter på at der kommer tid til at de kan komme op og hænge..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails