mandag den 11. juni 2012

Mine smukke Akelejer

Jeg elsker alle mine akelejer - og hvert år glæder jeg mig til at se hvilke farver og former der nu kommer frem. For man kan aldrig rigtig regne med hvilke farver der kommer fra frøene. På nær fra den gule "Yellow Queen" som jeg før har vist jer her på bloggen
Billederne er alle taget med min iPhone, og det syntes jeg faktisk den klare ret så godt - bare ikke lige med den blå/lilla farve, i den sidste collage, som er lige lovlig skrigende, og sådan er den ikke i virkeligheden.
Så her får I lige et par billeder:


Og som billederne også afslører, så er det et par dage siden jeg tog dem - det var der hvor vi havde hele dage med sol og sommer. For selvom jeg ikke har fået blogget, så har jeg taget en masse billeder løbende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails