torsdag den 10. november 2011

Endnu én i hatten

Ja det har jo lige været min mors fødselsdag, og selvom jeg havde købt en gave til hende. Så syntes jeg alligevel hun skulle have lidt mere - og hvad var bedre end at jeg hæklede en hue til hende...
Heldigvis havde jeg gemt linket til den YouTube video jeg brugte til at lave min første hæklede hue, og så var det egentlig bare at gå i gang.
Resultatet endte sådan her:
Farven er nøje udvalgt - hun elsker nemlig lilla. Og heldigvis havde jeg da også lige nogle knapper til at pynte den med. De to øverste er egentlig samme slags knap, men den ene vender bare med "bagsiden" ud af for at skabe en anden effekt.
Hun blev heldigvis rigtig glad for den, og pralede til alle med at det var hendes datter som ikke kan hækle som havde lavet den..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails