lørdag den 19. november 2011

Mere afkrydset på min liste

Min mor skal til julemarked i dag, og jeg havde lovet hende at sy nogle suttesnore - de er syet ud fra samme metode som jeg brugte til de andre jeg har vist her på bloggen.
De fem af stofferne er min mors, og den sidste med svampene er min. I forhold til de andre jeg har syet syntes min mor at bændel snoren skulle byttes ud med elastik - så det er dermed gjort.

Selvom der ikke er kommet videre mange indlæg omkring det, så har jeg fået færdiggjort flere projekter som egentlig var for andre - jeg ved ikke hvorfor at nogen ting jeg skal lave for andre trækker sådan i langdrag. I starten kører det der ud af, men så er det som om det hele går i stå og tit og ofte er det næsten færdigt.
Blandt de ting jeg har fået gjort færdige er: broderet navne og dato på dåbskjole - sy dansetøj til svigerinderne - reparereret og oplagt tøj.
Og selvom jeg har flere ting som ikke er færdige endnu, så er jeg allerede i gang med nye blandt andet en jule bordløber og en fødselsdags bordløber med flag og hjerter, begge i patchwork.. Tror aldrig jeg lærer at begrænse mig til at gøre noget færdigt inden jeg begynder på noget nyt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails