tirsdag den 8. november 2011

Jeg kom altså lige til...

at tage til Scrap-a-mania (scrapbooking arrangement med salg og kurser for dem som har betalt for at deltage) i søndags..
Og det værste af det hele - hvis du spørg gemalen var, at jeg havde hevet ham med!
Der var rigtig mange fine ting i de mange forskellige boder, og de havde også "messe" tilbud hvor man kunne spare mange penge - hvis der var noget man kunne bruge.
Desværre var der en bod jeg ikke rigtig fik set på, men jeg vælger at give dem skylden for det - for de havde simpelthen opbygget deres stand sådan, så man ikke kunne komme ind og se hvad de solgte uden at skulle bede dem som sad ved deres bord og lavede scrapbooking om at flytte sig selv og deres stol - og egentlig også skubbe lidt til bordet så dem på den anden side hellere ikke kunne sidde der!
Nå det var et lille surt opstød, men syntes det er så ærgerligt når en butik vælger at tage med på sådan et arrangement, og så bare slet ikke tænker over hvordan de fremstiller sig selv og deres bod!

Jeg fik selvfølgelig købt en smule ting:

(Det er altså skægt og se hvordan lyset kan ændre sig fra billed til billed, selvom de er taget lige efter hinanden det samme sted)
Det første billed er to dies (udstansninger som kan bruges i min big shot) som der var 60% rabat på - og så jeg kunne da ikke leve uden talbobler og store parenteser. Der var også nogle andre jeg gerne ville have haft, men når man kommer på den sidste dag er der jo desværre nogle ting som er udsolgt.
Inden vi ankom var mine tanker meget på, at jeg skulle finde noget ekstra til juleting - jeg havde besluttet jeg ville have et snefnug/krystal. Og tilfældigvis havde en af boderne 20% rabat på deres punches (udstansninger til at trykke med hånden) og de havde mit snefnug/krystal. Den store punch med grannålene var der 30% på.
Så alt i alt kan man vist godt sige, at jeg fik gjort en rigtig god handel med alle deres tilbuds ting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails