mandag den 21. november 2011

Julekort kursus

Her i lørdags var en af krea-tøserne og jeg til julekort kursus hos scrapbook butikken Love2scrap.
Vi skulle lære at lave fire forskellige kort, lavet af fire forskellige medlemmer af deres design team, men det var kun to af dem som underviste = de skulle undervise i to kort de ikke selv havde lavet.
Selve kurset varede 2 timer, men os kursister var fordelt meget bredt ud over linjen fra intet at vide overhovedet til at være meget øvet. Og selvom jeg har prøvet lidt for mig selv,og været på et kursus før, så må jeg indrømme at jeg faktisk også syntes det skulle gå alt for stærkt - og de meget øvede syntes det gik for langsomt...
Det sidste kort vi skulle lave var netop lavet af en som ikke underviste os, og selvom vi også fik forklaring på kortene på papir med ord og billeder, så havde vores to undervisere også deres problemer med at give forklaringen ud, da den simpelthen var for dårlig = vi var flere som fik ridset en bukkelinje det forkerte sted - min  kunne dog skjules lidt, men det var bare ikke okay.

Efter de to første kort fik vi lige en pause på 10 min. og så skulle vi ellers videre, og de 10 min. var så det vi brugte over tid - men vi havde fået at vide at vi ikke ville blive smidt ud når selve tiden for kurset var gået, men det satte ikke tempoet ned hos underviserne.

Jeg syntes det var dejligt at lære nogle nye teknikker, og prøve at lave noget andet end jeg selv ville have fundet på. Men måske skulle de næste gang sætte holdene op alt efter hvor meget man kan - altså stadigvæk lærer de samme ting ud men måske afsætte mere tid til os begyndere, så vi også kunne føle hyggen ved at lave det.

Kortene i den rækkefølge vi lavede dem i:




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails