mandag den 28. november 2011

1. søndag i advent

Så nåede vi også 1. søndag i advent her..
Gemalen og jeg tilbragte søndagen med, at tage til det lokale julemarked - som jeg desværre må tilstå efter min mening var endnu dårligere end det plejer!
For det første var der slet ikke så mange boder som der plejer, og udvalget/forskelligheden var der slet ikke. Da jeg selv har deltaget for nogle år tilbage ved jeg, at en af reglerne er at tingene skal være hjemmelavet - men der var flere ting som jeg spottede som helt sikkert ikke var hjemmelavet. Og folk overholder det jo hellere ikke når der ingen kontrol er..
Jeg ved godt vi er ude på landet, men derfor behøvede det jo ikke være et fortidsminde man gik ind til når man går ind i hallen til alle boderne - det marked kunne være så meget bedre, hvis bare man i baglandet lagde nogle flere kræfter i, og fik gjort op med "vi plejer" syndromet.

Nå men det var vist et lille surt opstød - så nu til det mere sjove...
Da vi kom hjem gik vi i gang med at lave juledekorationer - ja selv gemalen var med..
Og selvfølgelig skal I da ikke snydes for nogle billeder:
Jeg har lavet kalenderlyset og adventskransen og gemalen har lavet den nederste dekoration.
Det er faktisk lidt sjovt at gense billederne fra sidste års dekorationer her i huset - jeg tror bare jeg er til den helt traditionelle jul: grøn - rød - sølv - guld - blå - hvid
Hvis du vil gense dekorationerne fra sidste år så er de lige her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails