onsdag den 16. november 2011

Puha sikke en forskrækkelse..

Sidste gang min iPhone skulle opdateres var det gemalen som blev sat i gang, ja kort fortalt så endte det i en katastrofe for den havde åbenbart ikke gemt alle mine programmer - selvom gemalen havde gjort alt hvad han skulle var det alligevel ham som endte med at få et kæmpe møgfald fra mig!
(jeg har sagt undskyld igen, og indrømmet at det ikke var hans skyld - det var bare ham det gik ud over)

Nå men i dag da jeg så ville oploade en masse billeder til nye indlæg - poppede den op med at der var en ny opdatering. Og så tænkte jeg: det gør jeg da lige selv - for det kan da ikke være så svært...
Så jeg tjekkede om den havde gemt mine billeder og programmer, og det havde den sørme så jeg gik i gang.
MEN jeg gik så også i gang med at opdaterer selve programmet som skal opdaterer min iPhone - og det skulle så genstartes, og det tænkte jeg ikke videre over så jeg klikkede ok
KÆMPE FEJL AF MIG!!!!!!!!!!
For da computeren genstartede stoppede den min iPhone så den på skærmen kun viste appel tegnet og den bjælke som egentlig skulle fyldes op på grund af opdateringen, men der skete intet!
Jeg kunne intet gøre - forsøgte at google nogle svar - prøvede selv at trykke på tasterne men intet skete. Da jeg jo ikke kunne ringe til gemalen måtte jeg jo skrive ham en mail - da jeg ved han har sat den til at sige en lyd når han modtager mails på hans iPhone..
Og så var det bare at vente og vente og vente (jeg syntes der gik en evighed, og jeg blev mere og mere bekymret for om den overhovedet kunne reddes) så ringede min skype på computeren og det var gemalen!
Man skal åbenbart holde begge knapper inde MEGET længe før end den gør noget som helst - og så kan man så fortsætte - tja altså iPhonen gik selv i gang da jeg stadigvæk havde den tilsluttet til computeren..
Så i skrivende stund er den ved at genoprette telefonen med mine indstillinger, programmer, billeder og lyd..
♥ ♥ JEG ELSKER DIG MIN DEJLIGE ELSKEDE GEMAL ♥ ♥
 - HVAD SKULLE JEG DOG GØRE UDEN DIG! 

Så der går lige lidt inden der kommer nogle ny indlæg - min iPhone skal lige være helt med..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails