fredag den 18. november 2011

Færdigt danse tøj og hvad punches også kan bruges til:

Mine svigerinder var på besøg fra lørdag til søndag - jeg skulle nemlig sy deres dansetøj færdigt, men da de skulle have fryser syet fast på, på steder hvor stoffet skulle give sig. Turde jeg ikke bare sy det på uden at de havde det på, og jeg satte fryserne på med nåle og derefter syede dem på:

Men det var jo egentlig slet ikke det indlægs titlen lagde op til så.... den ene af svigerinderne ville rigtig gerne låne mine punches og en masse farvede papir. Men da hun kom og spurgte efter noget hvidt - fik jeg idéen om, at jeg jo kunne stanse nogle hvide snefnug/krystaller ud og sy dem sammen på midten og på den måde få nogle ophæng til min troldgren (har nemlig ikke fået syet noget patchwork selvom det jo var oplagt!)
Så jeg skulle da lige prøve og se hvordan det endte:
Jeg har samlet fire undstansninger ovenpå hinanden, og syet ned igennem dem på midten. Hæftet i bunden og brugt tråden øverst til at hænge op i. Det er et værre pillearbejde da krystallerne er så små, men den er nu blevet meget fin.

2 kommentarer:

  1. Flotte danse sæt pigerne har fået sig. God ide med snefnuggene, det ser smadder godt ud.

    SvarSlet
  2. Ja de blev faktisk okay flotte - det er svært at beregne hvor meget de hver især vokser, så den ene passede perfekt mens den anden var lidt for stor!
    Mange tak :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails