onsdag den 10. august 2011

30 day photo challenge dag 10

Something I made - Noget jeg har lavet

Puha her tænker jeg jo straks på noget kreativt jeg har lavet - og det er jo ikke så lidt endda, så det bliver da virkelig svært at begrænse sig..
Og så var det jeg kom i tanke om, at I da skal se nogle billeder jeg har lavet for nogle år siden.
Det første blev egentlig lavet til soveværelset hvor vi boede før, men nu hænger det i vores entre, og er det første man ser når man kommer ind.
Det ser lidt skævt ud kan jeg godt se, men det er altså bare mig som er eminent god til at tage billeder der er skæve..
De to billeder lavede jeg netop til denne væg - det er mine guldsmede som har hvide marmorperler som kroppe og vinger af noget flerfarvet patchworkstof som jeg havde.
Og faktisk så er der mere i det billed jeg har lavet - for det er nemlig mig, og kun mig som har fjernet alt der dækkede murstenene fordi jeg ville have en murstens væg! Det tog sin tid, og en meget forslået tommelfinger og et par gange lak før end væggen endelig var som jeg gerne ville have den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails