onsdag den 24. august 2011

30 day photo challenge dag 24

Og endelig nåede jeg frem til den 24.
Dagens ord er "a smile" - et smil - men min fortolkning bliver nok mere eller mindre mangel på samme.
Jeg vil vise jer nogle gamle billeder af min farmor og farfar - som desværre ikke er her mere, og som jeg som den yngste af deres børnebørn ikke nåede at blive gammel nok, til selv at kunne huske noget om dem andet end brudstykker som ikke rigtig giver mening.
Jeg har set mange gamle portræt billeder og der er faktisk ingen af dem der smiler, de ser alle sammen så stramme ud (måske der var fordi de havde grimme tænder..?).
Men faktisk hvis man kigger godt efter så har min farmor en lille trækning i mundvigen - så måske går den alligevel ind under et smil?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails