tirsdag den 2. august 2011

30 day photo challenge dag 1 og 2

Har set den hos flere bloggere - og selvfølgelig vil jeg da også forsøge mig..
Den startede godt nok i går, men jeg kan se flere af de andre også er kommet med i sidste øjeblik..

Dag 1. Selv-portrættet - tja det bliver altså det sidste nye jeg har taget (når I ser dag 2 vil det fremgå hvorfor..)
Det skæve smil skyldes, at jeg forsøger at få gemalen til at være med (og smile) men han sidder og snakker med en anden, og gider egentlig ikke det pjat lige der hvor jeg morer mig med at vende kameraet om på IPhonen og tage billeder - så hans ansigt bliver I skånet for...
Og da vi allerede er nået til dag 2 i dag, så kan jeg lige tage det med også..

Dag 2. Hvad jeg havde/har på - ja det står godt nok i datid, men I får altså ikke mit nattøj at se, og da jeg ikke har tænkt mig at skifte tøj, så må I nøjes med at se mig i mit jeg-skal-bare-være-herhjemme-og-være-kreativ-og-kunne-holde-varmen-bedst-ud tøj = gammel arvet undertrøje og gamle dog lidt yngre Addidas bukser (købt som sæt, men har vist kun brugt trøjen 3-4 gange i de 16 år jeg har haft det). Mine elskede crocs med pyntedimser som gemalen så i en udsalgsbutik, og straks tænkte at dem skulle han da købe til mig! :

Ja katten kom lige med - for jeg stod da helt sikkert lige der fordi jeg skulle nusse hende. Ærgerligt der ikke er lyd på, for så havde I hørt hendes klage-sang..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails