onsdag den 3. august 2011

Hemmeligheder....

Som jeg skrev i mit sidste indlæg, så var jeg i Stof & Stil - det var blandt andet for at få købt ind til en stor hemmelighed..

Men selvom det er en hemmelighed, så kan man jo godt vise lidt (som forhåbentlig slet ikke giver nogen mening).
Det er endnu et af mine egne designs, men indtil videre har forløbet været sjovt og spændende - for det er faktisk noget jeg aldrig har prøvet før..
Og jeg glæder mig rigtig meget til, at vise jer det færdige resultat..

2 kommentarer:

  1. Stort, hm har det noget med s.... at gøre, bliver spændende at se !

    SvarSlet
  2. Øhh jeg er åbenbart ikke så god til at gætte ord som står skrevet med prikker som jeg troede, men jeg lover at vise det færdige resultat :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails