onsdag den 17. august 2011

30 day photo challenge dag 17

"On the shelf" - på hylden
Ja en hylde bliver jo som oftest til flere, og det sker også hos mig..
Den nederste hylde er til alt mit sytilbehør - tråd - knapper - elastikker - symærker - blonder - nåle (alverdens ting og sager man bare ikke kan leve uden).
Mellemste hylde er til mine kreative blade - mine mapper med samlede kreative ideer (mest fra Hendes verden, men også internettet og mine egne mønstre til kreative ting) - mit patchwork pap - patchwork bøger og til sidst men ikke på ingen måde mindst, mine mapper med patchwork udklip til alverdens projekter.
Øverste hylde er kun til mine tøj-mønstre og syteknik bøger/mapper. Og faktisk så er der heller ikke der nok plads til mine mønstre, så har en mappe mere i reolen på den anden side af rummet.
Jeg har delt mine mønstre op i kategorier: overdele - nederdele - kjoler - bukser - undertøj - overtøj - baby str. - børne str. - teenager str. 
På den måde er det nemmere at finde det mønster man skal bruge når man ved hvilken mappe man skal kigge i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails