lørdag den 20. august 2011

30 day photo challenge dag 20

Idag bliver jeg taget på fersk gerning - for jeg har ikke taget billedet med min Iphone - det er blevet taget med et "print screen".

Dagens tema er "what I read" - hvad jeg læser.

Men lige nu læser jeg ikke noget fordi jeg har en stram deadline - så derfor hører jeg podcast fra krimiklubben på DR istedet for.
Denne måneds krimi er "Den sidste sura" af forfatteren Zoë Ferraris.
Lige til at starte med syntes jeg ikke rigtig om den, da det er ikke en genre indenfor krimi som jeg selv ville have valgt at læse - jeg er nok lidt feminist for jeg vil gerne have at hovedrolleindehaveren er en kvinde. Så holder mig mest til forfattere som Sara Paretsky, Kinsey Millhone og Patricia D. Cornwell.
Men jeg må indrømme, at jeg faktisk syntes den er meget god alligevel - ellers havde jeg jo hellere ikke hørt videre efter første kapitel.
Jeg har set hos mange andre bloggere at de gør det mens de syr - strikker og så videre, og jeg har da også selv altid radioen tændt (via internettet) når jeg sidder og er kreativ, men havde faktisk aldrig troet jeg kunne finde ud af at sy og høre efter en oplæser samtidig, men det kan jeg altså... Så jeg glæder mig faktisk til næste måneds krimi på podcast - så jeg kan udvide min horisont endnu engang :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails