søndag den 7. august 2011

30 day photo challenge dag 7

Så er det den 7. dag i foto udfordringen - og ja dagens ord er "noget nyt"..
Jeg vil ærligt indrømme, at det nyeste jeg kan deltage med er:
Denne kurv som jeg har fået af min storebror - der har gjort et kup i en eller anden Silvan.
Jeg syntes faktisk rigtig godt om den, jeg har bare ikke rigtig fundet ud af hvad jeg skal bruge den til endnu..
For den kunne jo bruges til blomster, men nænner næsten heller ikke at den skal blive ødelagt af vand og hvad vejret ellers kan tilbyde her i Danmark.
Den kunne også bruges til kreative ting, men hvor skulle den så stå? jeg har jo i forvejen alt for meget som jeg flytter rundt på når jeg skal lave noget kreativt, og ja kurven ville jo holde det samlet, men ville jeg så få nok og rydde op/gøre færdig når jeg bare kan lægge det i kurven og stille den væk?
Tja mulighederne er mange, men lige nu står den bare og står..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails