lørdag den 27. august 2011

ENDELIG!!!!!

kan jeg vise jer hvad det var for en hemmelighed jeg har omtalt i mine indlæg..
Vi er blevet inviteret til barnedåb og bryllup hos min veninde, og godt nok var der en ønskeseddel med til begge - men heldigvis var der skrevet, at man godt måtte tilføje selv hvis man mente de kunne bruge det - ved ikke om det var henvendt til mig men jeg tog det straks til mig..
Så jeg tegnede et tæppe med dem i tankerne - farvestrålende, kærlighed og unikt:




Tæppet måler cirka 140x190cm. Forsiden er lavet af bomuldsstof i forskellige farver med en lys bundfarve, der er pladevat som mellemlægning og bagsiden er fleece, som også er blevet den afsluttende kant på forstykket. Der er quiltet rundt om de tolv firkanter med farveskift i, om hjerterne og bogstaverne. Og til sidst på indersiden af den farvede yderste kant.
Så nu håber jeg bare, at de også mener det er noget de kan bruge, selvom det ikke stod på deres liste..

4 kommentarer:

  1. Hvor er det fantastisk. En gave fra hjertet, smukkere bliver det ikke. Der må blive jubel !!

    SvarSlet
  2. Det er jeg sikker paa at de kan. Sjov og meget personlig gave og utroligt flot.

    SvarSlet
  3. hvor er det en flot og hjertegivende personlig gave... Flot arbejde du der har lavet.. De må blive helt rørte.. Ingen andre har jo netop sådan et tæppe:0)
    KH iben

    SvarSlet
  4. Tusind tak for jeres søde kommentar :) - ja heldigvis faldt tæppet i rigtig god jord, men man er jo altid nervøs lige op til at gaven bliver pakket op, om det nu også er det rigtige..

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails