mandag den 15. august 2011

30 day photo challenge dag 15

Dagens tema er "my shoes" - mine sko - engang havde jeg rigtig mange, men da vi så flyttede var der mange af dem der forblev i flyttekassen med sko - og sidste sommer måtte lade livet til genbrugspladsen.
Og ja jeg har rigtig svært ved at finde sko som mine fødder kan holde ud at have på - da der skal være plads til at mine fødder hæver, og jeg har en hælspore som driller engang imellem. Så min sko samling er derfor heller ikke så nem at udvide..

Inden jeg viser jer billedet, så er det vist på sin plads at undskylde overfor min mor - da vi flyttede ind i huset her var mine forældre utrolig hjælpsomme, og min mor valgte at have nogle gamle brugte træsko stående her til når hun kom og hjalp - de træsko har aldrig fundet deres vej med hende hjem igen - og ja de er ikke blevet kønnere med årene (faktisk er de også for små til mig) men det er altså ynglingene når der lige skal hænges vasketøj ud, hentes mad i fryseren eller bare lige gås en have-vandring. Så undskyld mor fordi jeg viser dine gamle brugte, udslidte (ødelagte) møgbeskidte træsko frem på min blog når jeg nu lovede at smide dem ud i sin tid, men jeg ælsker dem!!
Man kan lige ane vores anden kat - han syntes åbenbart det var hans tur til at komme med på et billed, så nu er hans poter også foreviget :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails