fredag den 12. august 2011

30 day photo challenge dag 12

Day 12:  close-up - tæt på

He he ja nu skal I se et sjovt billed.
Jeg må simpelthen bare have det bedste blod når myg og lopper skal have noget mad, men alligevel plejer jeg faktisk aldrig at få stik/bid i ansigtet - indtil da jeg for noget tid siden var til et aften arrangement i Roskilde nede ved Vikingeskibs museumet - for hold da op der var mange myg...
Om aftenen og natten kløede det egentlig ikke, men det var nok også fordi en af dem jeg var sammen med, havde proppet noget klistret stads i panden på mig!
Men dagen efter så begyndte det pludselig at klø som bare fanden, og da jeg begyndte at klø igen så voksede det - og da jeg ikke lige har særlig meget hud eller plads at give af i min pande da mit kranie er lige bag ved huden, så gjorde stikket både ondt i kraniet og kløede på en og samme tid..
Selvom der ingen plads var, så blev det alligevel ret stort - og da jeg sad i bilen og ventede på gemalen, så kunne jeg da lige tage nogle billeder.
Gemalen mente det var mine djævle-horn som var på vej ud, mens jeg sagde at det var mit enhjørnings horn!!
Er sikker på det er mig der har ret..
Det forsvandt heldigvis hurtigt, og ikke ligesom nogen af de andre jeg har haft som har svulmet op når de har fået sol, og derefter har fyldt 100 gange så meget som da jeg fik dem - det kunne ellers have været kønt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails