torsdag den 4. august 2011

30 day photo challenge dag 4

Det er nu meget smart med sådan en foto udfordring - jeg får jo blogget hver dag, hvilket i denne sommer har været nærmest ikke eksisterende..

Vi er nået til dag 4 ynglings farve - så nu bliver I billedspammet, for jeg er gået helt amok med Iphonen 
1. Lupin plantens blade efter en nat med frost.
2. Min første grønne kjole - selv lavet.
3. Min alt-mulig saks.
4. Et nærbilled af min grønne kjole - troede farven ville ses bedre, for den er meget frisk grøn i virkeligheden.
 5. Håndsæben og min shampoo - sæben er valgt med vilje, det er shampooen ikke men tilfældigvis passede farven.
6. Strikkede grydelapper lavet af min mor, og fået i 2010.
7. Margrethe skåle i mange størrelser - fået af gemalen i fødselsdagsgave.
8. Glasæg med grønt i - købt i souvenir butikken ved grenen i Skagen.
9. Kludetæppe købt i Fakta.
10. Ørestikkere købt på Forårsmarkedet 2011.
11. Mine grønne crocs - pyntesommerfuglen har jeg fået af min mor - de to blomster af gemalen. Og ja de er fyldt med mudder fra Vig festivalen.
12. De grønne farver/felter til mine mælkebøtte billeder.
13. Kaffekværn og mælkepisker fået af min storebror i gave.
14. Glasvase fået af min mor - købt så vidt jeg husker hos en kunster på Langeland.
15. Gavebånd.
16. Gummisi fået af gemalen til min fødselsdag.
17. Viskestykker fra IKEA fået i gave.
18. Sandaler købt i Netto på grund af farven.
19. Lampe (har to styks.) købt i Netto på grund af farven og modellen.
20. Glassmykke fået af mine forældre.
21. Stable-kurve købt i Netto - bruges til mit overlock garn.
22. Retro dug reddet fra en af min mors ryd-op-og-smid-ud omgange.
23. Elizabeth Arden Green tea - min ynglings parfume.
24. Mit mælkebøtte ophæng.
25. Bæltetaske - hjemmelavet.
26. Et af mine krussedulle tegninger - mindst 10 år gammelt.
27. Ugens sengetøj.
28. Mine grønne neglelakker.
29. Patchworktræ ophæng - hjemmelavet.
30. Køkkenrulleholder.
31. Gavepapir.
32. Hårklemmer.
33. Patchwork stoffer i ynglings farver.

Det var hvad jeg lige kunne finde - der er helt sikkert mange andre ting, men dem må I se en anden god gang.

2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails