torsdag den 18. august 2011

30 day photo challenge dag 18

"In my bag" - i min taske..

Ja åbenbart er billedet ikke så skarpt som det så ud da jeg tjekkede det på Iphonen, men det bliver ikke bedre for jeg må erkende at jeg er i gang med andre ting som lige nu bliver prioriteret højere.
Nederst min taske - nøglebundt med nøgler til min bror, forældre og svigermor - nøglebundt med nøgler til bilen, huset, dimser til indkøbsvogne, øloplukker (meget vigtig når jeg faktisk kun drikker af dåser!!) - mit gule målebånd - kuglepen - læbepomade fra Matas og The body shop - tyggegummi uden sukker - mine solbriller med styrke (selvom jeg ikke ved hvad jeg skal bruge dem til i det her vejr) - min toiletpung - min pung = hvad jeg har i min taske lige i dag..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails