onsdag den 24. august 2011

30 day photo challenge dag 21

Ja I bliver altså lidt indlægs-spammet i dag, for jeg skal jo nå op på den 24. og jeg er jo kun nået til den 21.

Endnu engang er dagens ord noget hvor jeg ikke kan begrænse mig - "pretty pattern" - flot mønster.
Først tænkte jeg på nogle af mine patchwork mønstre, men så tænkte jeg "nej jeg er sikker på, at jeg kan finde nogle smukke mønstre udenfor i haven" - så det er hermed gjort..

Jeg må dog indrømme at billedet af Dahliaen ikke er taget i min have - jeg syntes de er utrolig smukke, og ville elske at have dem i min have i alle de utrolig fantastisk flotte farve og mønster de findes i, men jeg kan ikke kommer overens med, at skulle grave dem op hver vinter og opbevare dem. Er ret så sikker på, at de dør for mig - min far har et par år i træk givet mig en blomst som netop skal graves op (ja undskyld far, men jeg kan ikke huske hvad den hedder) og jeg har forsøgt at holde liv i dem hen over vinteren, men det lykkes aldrig..

Og ja sneglehusene er dem jeg kunne finde - vi har ellers haft snegle over alt og jeg ved vi og så havde den jeg egentlig ville tage billeder af, men den var selvfølgelig ikke at finde nogen steder. Men under min søgen fandt jeg to små skrubtudser, og jeg er sikker på der er flere - så de har sikkert spist den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails