mandag den 8. august 2011

30 day photo challenge dag 8

Dagens ord er "teknologi"..

Tja jeg ved faktisk ikke rigtig hvordan mit forhold er til det - jeg har ikke noget imod det, eller er bange for det. Faktisk syntes jeg det er spændende - det skal så lige siges, at alt hvad der har med computere og hardware at gøre det sørger gemalen - for det skal i min verden bare virke, og det sørger han så for så godt han nu kan..
Men at sidde og lege med tingene blandt andet programmer til computeren eller IPhonen det syntes jeg er rigtig sjovt, og jeg er heller ikke bange for at prøve mig frem..
1. Min gode dejlige harddisk som gemmer på alle mine digitale billeder, blog billeder og andre ting som jeg syntes der skal passes ekstra på.

2. Min IPhone (med det grønne cover som jeg jo også burde have haft med under dag 4 - min storebror har haft det med hjem fra USA netop på grund af den grønne farve). Den bliver der brugt rigtig mange timer på med alle de apps man kan købe/hente gratis: foto - skype - mail - opskrifter - banken - google - spil.

3. Vores Wii - jeg kan vist godt skrive under på, at jeg har indhentet alt det spilleri jeg ikke nåede som barn - jeg syntes det er så sjovt især når man skal bruge begge controllere og kordinerer sine bevægelser for at komme videre i spillet (men jeg hader også når jeg ikke kan finde ud af, at komme videre og til sidst efter 1 time nødtvungent må gå til gemalen og bede om hans hjælp - og han så bare lige gør det uden besvær!!!!)

4. Min symaskines teknologi som bare kan lidt - og når jeg skriver lidt så er det fordi den slet slet ikke kan sammenlignes med hvad de helt nye maskiner kan. Men jeg er glad og tilfreds med den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails